TABAHKAN HATIKU 
YA ALLAH



First skali saya nak mintak maaf pada yg berkenaan sebab saya dah bnyak dan sangat banyak melukakan hati awk...dari mula kite knal smpai skrang....

saya juga nak awak tahu saya sayangkan awak...xsama cam saya sayangkan orang len...tapi saya xmampu nak buat keputusan yang betol...dan saya terpakse tnggal awak tnpa sebab...saya buat  

kptusan sedangkan saya lgsung xfikirkan perasaan awak...
saya xmampu nak blas sume kasih sayang yang awak bgi pada saya..
andai kate saya diberi peluang untuk bersama awak...saya jnji saya xkan sia2 awak lagi..

tapi semua 2 mustahil skrang sebab awak da betol2 berubah...
awak da xpedulikan saya lagi...

awak....
saya perlukan awak...tolong la jangan buang saya dalam hidup awak...jangan lupekan saya...saya xmampu lupekan awak...saya xsekuat tue nak lupekan awak

saya yang salah...saya yang xhargai awak...saya yang tinggal awak....tapi saya sayangkan...saya pown xtahu knpa ngan saya...
awak...maafkan saya..

~maafkan saya~

1 comment:

To aLL My BLoGgeR