~ BBQ TIME ~


pejam celik-pejam celik da minggu last duk jb...hehhehee...rse kejap la plak...mse first bkn men lgi rase cam lama gilerrr.....ase cam nk nangis2 nak blik ....

minggu last neyh warden kami ade la buat BBQ sempena kami da last duk jb...hheheheh....lagi pown warden kami 2 da nk quit...so buat skali la untuk dye...




sepetang mnunggu ...hurmm....
~(^__*)~






 tengah bersembang2 sempat lagi mmber aku neyh ambik gmbr aku....
orang lom bersedia lagi la....eeeeeee.....





yuhuuuu....cute x....
(^__*)



hehehehe...neyh la bebear cute aku....someone yang bagi...neyh pown sebab aku merajuk..lau xmrajuk cnfrm xdapat neyh....benda yang special msti la kne ltak kt tmpt yang special jgk sebab 2 la aku ltk kt beg neyh......
EHHEHEHEHE....
cute x....
~(^__*)~



tolong tengok2 member sediakan dessert...tolong tengok dan tolong  makan jewla.....




dan tlong tayang muke untuk posing2..hehehhehe
~(^__*)~




napak sedap kan....
tapi memang sedap pown....
hehehhehehe...





kerja yang sia2....neyh jewla kerja aku....kerja yang sia2...hehehhe...
xdew tmbang rase nk tlong2 member2 siapkan ape yang xsiap lagi...
ish2....ape nk jadi la eqin seman neyh...






neyh la chef kteorng mse neyh....dye nga couple dye ....
~so sweet~ 
(^__*)


nie lah kawan2 aku yang tolong bakar ayam untuk aku dan untuk mmber2 yang len...rajin nga diorang neyh.....bkn cam aku malas jew......thu isi perut jew...buat malas.... 
hehehhehe...




yang pakai baju melayu hitam 2mla warden kami....heehhe...die 2 pown datang menyibuk jew.....bkn tlong bkar ayam....hurmm..xpewla....die da tlong jge kami kt cni pown da kire bersyukur sgt2..tanpa dye camne la kteorg kt cni....
(^__^)




api terlalu besar la plak......nasib baik xhngus ayam tue....
(^__*)


yeahhh...itu dye ayam kami ..napak cam sdp jew....tapi lom msak agy 2....




hahahaha.....cian kat member neyh....xsmpat pakai seluar sbb excited nk bbq .....bgos2...tapi dye la org pling rjin lm ....
(^_^)




eqin,dinie,eza,ekin 
msing2 nak main lompat2 kat luar....
ish2...truk tol la...






 yeah.....lompat lagi...akhir jadi jgk gmbr lompat2 neyh..
hahahhaha...
tapi bukan yang paling tnggi lompat...
xpuas aty..
hehehhehe ....
(^__^)



eqin seman bersama ekin pendek
~so cute~



huhuhuhu...
(^_^)





~HADINIE~
(^_^)




~EQIN SEMAN~
(^__*)



~ADI RUZAINI~


YEAHHHH....neyh la photograper aku....
kesian dye xdew orang nak snap pic dye....
ahhahahahah



tembam sangat....cumel
(^__^)





Nie la kawan2 aku yang rajin2 sediakan makanan....



xsabar nak tunggu makan,,,perut da lapa sangat2....
tapi kne tnggu mmber2 dlu..
makan same2..
kesabaran di perlukan disini
~(^_^)~



akhir nye xtahan lapa....aku makan dulu...hehehhehe...
makan dulu yew kawan2....
thanx la untuk warden dan untuk kawan2 yang bertungkus lumus untuk majlis neyh..
~love u all~
(^_*)

No comments:

Post a Comment

To aLL My BLoGgeR